Відомі дизайнерські фірми працюють не лише над дизайном футболок. На особливу увагу заслуговують оригінальні розробки упаковок для футболок. Адже упаковка - це не лише етап виробництва, це чудова можливість привернути увагу споживачів до свого продукту. Особливо це стосується виробництва стильного молодіжного одягу.

Фірма Burn Card Clothing в цілях рекламного просування своїх футболок розмістила свій логотип не лише на продукті, але також і на упаковці. У цьому немає нічого незвичайного, але сама упаковка стилізована під колоду гральних карт. Це виглядає дуже незвично, перекликається з назвою фірми і дизайном логотипу.

Угорський дизайнер Karoly Kiralyfalvi як упаковку для своїх футболок використовував банки з-під фарби.

Виробники прикольних футболок з Хорватії Lega - lega і дизайн-студія MIT використовували для своїх футболок упаковку, що імітує пакет молока. Цим вони підкреслили натуральність, свіжість і корисність свого продукту.

Творчий колектив з Боснії і Герцеговини Molimao приступають до роботи з життєствердним девізом, що закликає творити, а не ненавидіти. Їх оригінальні футболки також апелюють до предмета загальної любові. Ну хто ж не любить піцу! Упаковані в пачки, стилізовані під коробки з-під піци, футболки Molimao піднімають настрій ще навіть не розпакованими.

Слід сказати, що стилізація футболок під продукти харчування це досить популярний прийом. Таїландська компанія Prompt Design випустила колекцію футболок в упаковках оригінального формату. Дизайнери імітували різні продукти харчування. Колір і малюнок підібраний відповідно до конкретного продукту: червоний - яловичина, зелений - капуста, синій - склянка лимонаду. Упакована футболка виглядає, як багет в паперовому пакеті, наприклад. Ще одна оригінальна ідея від Prompt Design  це дизайн упаковок для промофутболок, випущених для авіакомпанії Air Asia. Футболка із зображенням упакована таким чином, що прозора коробка з крилами має вигляд літака. Крила літака при розпаковуванні перетворюються на вішак. Дизайн продукту виконаний в червоно-білому кольорі, це фірмові кольори авіакомпанії Air Asia.

Альтернативний магазин "Рок Арсенал", окрім музичних інструментів, рідкісних аудіозаписів, ювелірних прикрас, продає також велику кількість футболок. Дизайнер Ганна Леушина внесла зухвалу і свіжу ідею упакувати футболки магазину в пивні пляшки. Така естетична фірмова упаковка притягнула дорослих кредитоспроможних покупців. Пиво дуже популярний в рок культурі напій. Ідея Ганни Леушиної влучно вистрілила в цільову аудиторію.

Як  сорти пива і  стилі музики, упаковки для футболок діляться на три види - soft, classic і dark. Упаковка виконана з перероблених пивних пляшок. Щоб дістати футболку з упаковки, потрібно розбити пляшку об тверду поверхню.