Особливість нашого модного життя полягає в тому, що ми значно більше знаємо про зарубіжних дизайнерів одягу, ніж про своїх вітчизняних творців. Хто цікавиться модою і може собі це дозволити, вважає за краще купувати футболки розкручених світових брендів. Інші просто купують вподобані речі, особливо не цікавлячись виробником. Хоча і першим і другим було б корисно знати,  що в Україні працюють багато талановитих дизайнерів, які випускають яскраві і стильні речі. Пропонуємо вашій увазі огляд футболок від українських дизайнерів.

Усі знають співачку Світлану Лободу. Але мало хто знає, що Лобода цілком успішно розробила і випустила в продаж вже три колекції молодіжного одягу. Перша колекція F*ck' n' macho вийшла в 2008 році і цікава нам тим, що складається в основному з футболок. Сірі, білі і чорні футболки прикрашені написом, під яким колекція вийшла, а також є футболки з відвертими зображеннями співачки. У наступну колекцію No Silicon, окрім футболок увійшли спортивні костюми, сукні. Колекція F*ck the CRISIS найбільш розкручена завдяки виступу співачки на конкурсі "Євробачення".

Цікаву колекцію футболок представили Антін Мухарский і його дружина Сніжана Єгорова. Чим тільки не займалася ця парочка. Їх невичерпній енергії можна тільки позаздрити. Цього разу вони здивували народ якісною дизайнерською колекцією одягу під назвою "Сільський гламур". У основі футболок - простий народний крій, який не утрудняє рухів. Але фішкою цієї колекції футболок стали барвисті принти. На футболках Мухарского-Єгорової картини з особистої колекції живописних полотен художників-кустарів. Чоловічі футболки прикрашені зображенням козака Мамая, жіночі - дівчатами з оленем.

Етнічні мотиви ясно видно в колекції футболок Олесі Теліженко - молодого і перспективного дизайнера одягу в стилі етно-модерн. На білих футболках надруковані старі, якщо не сказати старовинні, фотографії. Тут дівчина у вінку, молода жінка в традиційному очіпку, дівчинка з пронизливим поглядом. Ці зображення дуже зворушливі, надруковані в теплих коричневих тонах, вони виглядають, немов вікно в минуле.

Зовсім інша концепція міститься в колекції футболок від бренду WAWA. Цей бренд створили три талановитих людини: футболіст Владислав Ващук, художник-модельєр Віктор Анісімов, бізнесмен Олександр Беляєв. Усі ідеї WAWA обертаються навколо спорту-бізнесу-мистецтва. Остання колекція присвячена високим польотам. На білих футболках контурний малюнок чорним літака, космонавта. На чорних футболках малюнки на ту ж тему тільки білі. Малюнки виглядають як ескізи дуже талановитої дитини. Такий мінімалізм дуже вигідно виділяється на тлі інших різноколірних моделей, які ми спостерігаємо на вулиці постійно.

До такої ж простоти прагнуть і дизайнери рекламного агентства Arriba. Випуск серії футболок "Мій улюблений бренд" був їх черговим проектом. Це соціальна реклама, спрямована проти вживання алкоголю і куріння, при цьому виконана з великим гумором. Усі улюблені бренди надруковані на намальованих легенях, печінці, шлунку, серці. Наприклад, на одній футболці - легені з написаними усередині марками сигарет. На іншій - печінка з назвами алкогольних напоїв усередині. Серія миттєво розійшлася на ринку Росії і України, що змусило хлопців продовжити розробку нових дизайнів футболок.

Як бачите, багато-хто в Україні займається випуском колекцій футболок, тільки ось доля власне модельєрів серед них невелика. Напевно, це така особливість нашого ринку. Сподіваємося, що з часом Україна положення зміниться, і у нас теж буде свій розкручений бренд.