Футболки стабільно залишаються найбільш поширеним і найбільш демократичним видом одягу. Їх носять люди різних професій, різної статі, будь-якої національності і віри, будь-якого віку і соціального статусу.
Футболки використовують не тільки в повсякденному житті, але навіть у комерційній діяльності. Адже реклама - це найшвидший та дуже дієвий спосіб популяризації та просування товару на зовнішньому ринку. Завдяки рекламі величезне число потенційних клієнтів може ознайомитися з тією чи іншою продукцією. Реклама - незамінний помічник в маркетингу, яка використовує різні шляхи збільшення продажів товарів або послуг, серед яких - великі об’єкти з рекламою, яка одразу кидається в очі або ж ледве помітні елементи прихованої реклами.
Маркетинг не залишає поза увагою жоден з варіантів, саме тому досить популярним стало використання футболок для маркетингових акцій в цілях просування різних товарів або послуг.
У наш час можна побачити безліч футболок із символікою різних компаній, елементами, малюнками та візерунками їх фірмового дизайну, а також відповідними емблемами і написами. Наприклад, різні торговельні мережі використовують футболки, оформленні у фірмовому стилі у якості уніформи для своїх працівників. Багато футболок, створених в певному стилі, виробляються під замовлення та використовуються у різних маркетингових акціях у якості призів або додаткових бонусів.
Таким чином відбувається популяризація того чи іншого бізнесу або окремого бренду.
Часто великі компанії виступають у ролі спонсорів різних заходів або різних спортивних подій. Футболки з логотипами спонсорів носять члени команд футбольних, баскетбольних, волейбольних клубів і навіть національні збірні різних видів спорту. Такий маркетинговий хід здатний звернути увагу великої кількості потенційних клієнтів до свого бренду і своєї продукції.
Футболки також використовуються в цілях маркетингу компаніями, які займаються наданням послуг. Наприклад, постачальники телекомунікаційних послуг, технічної підтримки тощо використовую футболки зі своїми логотипами в якості подарунків клієнтам за вибір на користь саме їхньої компанії . А серед працівників існує певний дрес-код - носити професійні футболки оформлені в стилі даної компанії.
Використовувати футболки в якості ненав'язливої або прихованої реклами - це дуже грамотний маркетинговий хід.